در نانومهر استخدام شوید.

  • بسیاری از فرصت‌های شغلی در ابتدا، با عدم شناختِ طرفینِ همکاری آغاز می‌شود.

از آنجا که بدون شک، گروه نانومهر، پس از تجارب ۱۵ ساله‌ی خود، نسبت به قواعد همکاری با متخصّصین مرتبط با امور شغلی خود، آگاهی کاملی دارد، از جذب و پیوستن آن‌ها به این مجموعه، کاملاً استقبال می‌نماید، شما نیز می‌توانید با ارسال رزومه، ما را از توان‌مندی‌های خویش آگاه سازید. توجّه داشته باشید، جزئیات دقیق رزومه‌ی شما، می‌تواند منجر به همکاری مفید و بلندمدّت، برای ما و شما گردد.

استخدام نانومهر

ارسال رزومه

چه اطلاعاتی را باید در فرم استخدام بنویسیم؟

مطمئناً نوشتن یک رزومه‌ی حرفه‌ای، احتیاج به زمان‌ خواهد داشت. با این حال داشتن یک رزومه‌ی خوب، اوّلین قدم برای رسیدن به شغل مورد علاقه‌ی شماست.

اگر قبلاً برای تهیه‌ی رزومه‌ی خود اقدام نموده‌اید، اکنون می‌توانید آن‌را به نشانی:


request [ @ ] nanomehr.ir


با موضوع رزومه‌ی شغلی ارسال نمایید. در غیر این صورت، بهتر است، ادامه‌ی مطلب را مطالعه فرمایید.

به طور خلاصه یک رزومه‌ی حرفه‌ای، رزومه‌ای است که در مدت زمان کوتاهی بتواند توجّه کارفرما را به خود جلب کند و او را برای برقراری تماس با کارجو ترغیب کند.

اگر رزومه‌نویسی را کاری دشوار می‌دانید، اصلاً نگران نباشید. با در نظر گرفتن موقعیت‌های شغلی موجود در سایت نانومهر می‌توانید این اطلاعات را برای ما ارسال نمایید. بدیهی است، محرمانگی اطلاعات محفوظ و جزو آئین‌نامه‌ی رعایت حقوق کاربران، به‌شمار می‌رود.

از این رو فرصت استخدام در نانومهر را از دست ندهید!

بهتر است پیش از پر کردن رزومه، به اطلاعات لازم و توضیحات احتمالی آن‌ها در زیر توجّه نموده و پس از آماده‌کردن این اطلاعات اقدام به پرکردن فرم نمایید.

زمینه‌های همکاری

کارشناس فروش خانم و آقا

شرایط کارشناس فروش

شرایط عمومی
  • خوش‌پوش
  • خوش برخورد
  • دارای فن بیان قوی
  • خانم و یا آقا تمام وقت
شرایط حائز امتیاز
  • دارای سابقه کار در بخش فروش
  • امکان همکاری بلندمدت ( بیش از ۲ سال )
  • ترجیحاً دارای مدرک علوم آزمایشگاهی و یا رشته‌های مرتبط
  • باهوش و توان‌مند در یادگیری و ترجیحاً آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
در صورت داشتن شرایط، برای پر کردن فرم کلیک کنید.
منشی مدیر عامل - اعتبار تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۵

شرایط منشی مدیر عامل

شرایط عمومی
  • نزدیکی محل سکونت به محل کار
  • داشتن حداقل ۵ سال سابقه‌ی کار مرتبط
  • منظم و متعهد و دارای توانایی انجام کارهای تیمی
  • تسلط به مهارت‌های آفیس شامل: تایپ سریع، صدور پیش‌فاکتور و …
شرایط حائز امتیاز
  • توانایی و داشتن مهارت در فن بیان قوی و متناسب با شرایط
  • داشتن مهارت کافی یا تسلط به زبان انگلیسی عمومی
  • امکان همکاری بلندمدت ( بیش از ۲ سال )
  • باهوش و توان‌مند در یادگیری
  • تجارب امور شغلی مرتبط
در صورت داشتن شرایط، برای پر کردن فرم کلیک کنید.

چه اطلاعاتی را برای پر کردن رزومه و استخدام نیاز خواهید داشت؟

  • نام و نام خانوادگی * | تاریخ تولد | جنسیت | کد ملی | محل تولد | دین و مذهب *


    * گزینه‌های اجباری

  • وضعیت تأهل تعداد فرزند وضعیت نظام وظیفه میزان تحصیلات آدرس محل سکونتتلفن همراه *


    * گزینه‌های اجباری

  • سوابق شغلی مدارک تحصیلی *


    * گزینه‌های اجباری

  • مهارت‌های رایانه‌ای سایر دوره‌های طی‌شده


    * گزینه‌های اجباری

  • آیا نقص عضو دارید؟ آیا وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی دارید؟ نوع منزل استیجاری یا شخصی


    * گزینه‌های اجباری

  • حقوق درخواستی پست یا سمت مورد تقاضا میزان آشنایی با زبان انگلیسی میزان آشنایی با لوازم آزمایشگاهی تایید صحت اطلاعات *


    * گزینه‌های اجباری

  • نام دو نفر از آشنایانتاریخ ثبت اطلاعات


    * گزینه‌های اجباری